יותר מ-200 מיליון אירופאים צפו בקמפיין משרד התיירות שלנו

לא רע בכלל: הקמפיין שלנו למשרד התיירות עם שיר אלמליח עושה חיל. דה מרקר מדווח השבוע שבאירופה נחשף הקמפיין לכ-60 מיליון תיירים פוטנציאליים ביותר מעשר מדינות, ובנוסף נספרו כ-13.5 מיליון הקלקות לעמודי הנחיתה השונים – שבהם שהו הגולשים בממוצע מעל לדקה.
לפי נתוני משרד התיירות, הקמפיין הוביל למספרים שוברי שיאים של כניסות תיירים לישראל מדי חודש, והניע עד כה מעל למיליון וחצי משתמשים ייחודיים לעמודי מכירה של חבילות תיירות לישראל.
לפרטים המלאים, קראו את הכתבה ב-the marker >
לקוח:
משרד התיירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *