קמפיין דיגיטלי לאיגי
מי מאיתנו לא זוכר איך זה להיות הומו, לסבית או טרנס בן 15 בפריפריה?
זו הסיבה שאנו גאים להוביל את הקמפיין הדיגיטלי של איג”י (ארגון הנוער הגאה). איג”י יצאו לגייס סכום התחלתי של 150,000 ש”ח כדי להקים גרעינים גאים בערי הפריפריה – ואנחנו נרתמנו ליצירת הקמפיין הדיגיטלי שיעורר את הבאז הדרוש למשימה. היוזמה החדשה של איג”י מגיעה מתוך ההבנה שבניגוד לחבריהם ממרכז הארץ, רבים מבני הנוער הגאה בפריפריה נאלצים להתמודד עם הקשיים של היציאה מהארון לבדם ולכן מבקשים להקים גרעינים גאים שיופעלו על ידי בני נוער בשנת שירות ויספקו תמיכה לבני הנוער.
כדי לייצר עניין ומודעות לקמפיין, בחרנו לבקש מחברי הקהילה הלהט”בית (מפורסמים ואלמוניים כאחד), לשתף בפייסבוק ובאינסטגרם תמונות שלהם מגיל 15 ולתייג תחת #igi15, לכתוב כמה מלים על חווית ההתבגרות שלהם בפריפריה ולפרסם לינק לעמוד התרומות.
ההתגייסות היתה מהירה ומרגשת, ומפורסמים רבים שיתפו את תמונות הנעורים שלהן. גם סטרייטים נענו לקריאה ושיתפו מתוך הזדהות את התמונות הנעורים שלהם: ניצן הורוביץ, עברי לידר, גל אוחובסקי, מיקי בוגנים, אביעד קיסוס, רונה קינן, שמעון שירזי, אוריאל יקותיאל, קיי לונג, זהבה גלאון, איתי תורג’מן, נלי תגר ועוד ועוד.
גם התקשורת מיהרה לסקר את התופעה האינטרנטית. אייטמים על הקמפיין עלו בגיא פינס, חדשות הבידור, ישראל היום, עכבר העיר, טיים אאוט, הבלוג של עומרי חיון ועוד.
הפרויקט הצית גם את דמיונה של הצלמת זוכת פרס שפילמן מיכל היימן, שצירפה כמה מן התמונות של המשתתפים בפרויקט לסדרת העבודות האיקונית שלה “צלם לא ידוע“.
תוך ימים אחדים המטרה הושגה – ונתרמו למעלה מ-150,000 ₪ לפרויקט!
אנחנו כבר תרמנו במשרד, מה איתכם?