ברי סחרוף והדג נחש בקמפיין ספוטיפיי

כחובבי מוזיקה מובהקים וכמי שכבר שנים מעריצים מרחוק את ספוטיפיי, שירות הסטרימינג הגדול והטוב בעולם, התמוגגנו מהזכות לשתף איתו פעולה ולסייע לו לנחות באופן מלכותי במזרח התיכון הדיגיטלי. אחרי שנטלנו פיקוד על התהליכים האסטרטגיים המקדמיים – איפיון הזירה המקומית, זיהוי קהל היעד והאתגרים הייחודיים לזירה הישראלית –  בנינו קריאייטיב כיפי שמדגיש את העובדה שספוטיפיי מאפשרת לאמנים ולקהל שלהם ״לשחרר” סוף סוף מהלהיטים השחוקים וליהנות מהרפרטואר האינסופי של הקטלוג.

את הקריאטיב ארזנו לקמפיין וידאו בכיכוב ברי סחרוף והדג נחש, ועטפנו במדיה טעימה (יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, וויינט, וואלה, מאקו). לצד הסרטונים יצרנו גם קמפיין דיספליי בכיכוב כמה מהמוזיקאים המובילים בישראל (נצ’י נצ’, דודו אהרון, נינט טייב, התקווה 6, נתן גושן, אסתר רדא).

שני הסרטונים, שזכו לפריסה ביוטיוב, פייסבוק, מאקו ו-ynet, צברו יחד יותר מ-7,800,000 צפיות.

שיאו של הקמפיין מבחינתנו – שיתוף הפעולה עם סחרוף, שזו ככל הנראה הפעם הראשונה והאחרונה שהוא שובר דיסטנס ונוטל חלק בקמפיין. הסרטון מוכיח כי הגיעה השעה ללהק אותו לפיצ’ר בתפקיד מפתח.

את הסרטונים ביימה הקולנוענית האהובה מייסלון חמוד, שזה לנו שיתוף הפעולה הראשון איתה (רוצו לראות את “לא כאן, לא שם”).

לקוח:
ספוטיפיי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *