מהלך הדיגיטל המהפכני של קסטרו

היה לנו לעונג לחבור לקסטרו ולרקום יחד מהלך דיגיטלי חלוצי ויוצא דופן. 

לראשונה בתולדותיה, קסטרו חשפה את קולקציה האביב שלה בפורמט תוכן חדשני, שהוצג באמצעות חשבונות האינסטגרם המובילים בישראל.

אחרי שנים ארוכות שבהן נהגה להציג את הקולקציות החדשות שלה בתצוגות אופנה ואירועים נוצצים, שנועדו בראש ובראשונה לעיני העיתונאים והברנז’ה, השנה קסטרו חברה אל לקוחותיה במקום האהוב עליהם ביותר: הסמארטפון.

תשכחו מכל מה שידעתם על צפייה ליניארית, צריכת תוכן והדרך בה הייתם רגילים לעקוב אחרי סדרות ועלילות. במהלך שהתחיל בעמוד של רותם סלע, והתגלגל משם לעמודים של סטטיק ובן אל, עומר דרור, אסי עזר, אביב אלוש וכוכבים רבים נוספים, נפרסה עלילה פרועה ופתלתלה שהציגה זוויות שונות של אותו סיפור. 

הסיפור, שהתכנס כולו תחת ההאשטאג CASTROKOREA, התחיל בפריצה מסתורית לביתה של רותם סלע, שדבר לא נגנב ממנו פרט לבגדיה. בעודה מנסה להבין מי פרץ לארון והפך את הבית מגיעים אליה סטטיק ובן אל עם שתי חיילות צפון קוריאניות וחוטפים אותה למדינה המבוצרת. רותם נדהמת לגלות שקים ג’ונג און, המנהיג הצפון קוריאני הכל יכול, מעריץ את הסגנון שלה ודרש מחייליו להטיס אותה לצפון קוריאה כדי ללמד את הקוריאנים הלכות סטייל. הוא סבור שבית האופנה הישראלי קסטרו הוא הפתרון לבעיות התדמית של צפון קוריאה ושעם קצת סגנון ולוקים הורסים הסכסוכים הבינלאומיים יפתרו. העלילה מסתבכת כשמסתבר שלא רק רותם אלא מיטב הידוענים של ישראל מצטרפים להרפתקה הצפון קוריאנית. שיא הביקור בצפון קוריאה: תצוגת אופנה ספקטקולרית של קסטרו בכיכוב הסטארים הישראלים.

המהלך, שיצא בתקופה שברירית בה שמו של קים ג’ונג און עולה יום אחר יום בכותרות, מדמיין עולם מקביל בו צפון קוריאה נפרדת מהנשק הגרעיני שלה לטובת החלום הפאשניסטי.

התענגו על התמונות והסרטונים בהאשטאג CastroKorea#.

עשרות התמונות והסרטונים גרפו חצי מיליון לייקים, מיליון צפיות ולמעלה מ-7,000 תגובות, כולן אורגניות לחלוטין (סמיילוש). סרטון תצוגת האופנה, שהוא שיאו של הקמפיין, צבר עד כה למעלה מ-300,000 צפיות ו-50,000 לייקים. אנחנו צופים לו מקום בנצח.

את המהלך ביים האיש בעל העין הביונית אסף טי מן, ועל עבודת הפוטושופ פיקח רונן הרתאן.

בין כלי התקשורת שסיקרו את המהלך: ישראל היום, ynet, ערב טוב עם גיא פינס, גלובס, מאקו, TMI  מעריב וכן חשבונות האינסטגרם של מגזין את, fashion forward ו-go style magazine.

לקוח:
קסטרו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *