מיתוג ואסטרטגיה HEYLO 

לא בכל יום יוצא לעבוד עם חברה שהולכת לשנות את העולם. לאחר שלקחנו חלק משמעותי בתהליך התודעתי שהפך את סודה סטרים לענקית משקאות ששווה 1.6 מיליארד דולר, נפלה בחלקנו ההזדמנות לצאת למסע עם HEYLO, מותג בינלאומי מרגש שמתכוון לחולל מהפכה ענקית וחיובית בשוק המזון האמריקאי.

את הסטארט-אפ הישראלי HEYLO הקים יובל מימון, לשעבר מהנדס תוכנה ואחד מיצרני הגלאטו הגדולים בעולם. כשגילה ביום בהיר אחד שהוא חולה בסוכרת, חייו של מימון השתנו. את רשת הגלידה שלו, על 50 סניפיה, הוא מכר במהירות ופנה לחפש את התחליף המושלם לסוכר.

הסוכרת היום היא מגיפה קטלנית (100 מיליון חולים רק בארה״ב) שמתפשטת ומתרחבת בעקבות ההתמכרות של המין האנושי לסוכר. איך גומלים את העולם מסוכר? זו שאלת מיליארד הדולר, כי כל התחליפים שהומצאו עד היום הם גם לא טעימים באמת, וגם לא באמת בריאים. מימון, יזם נמרץ אך חף מהשכלה מקצועית בתחום הנדסת המזון, הקים מעבדה בביתו והתחיל לנסות למצוא את הפיתרון לבדו במשך מאות לילות לבנים.

אחרי 700 ניסויים, מימון מצא את המטמון: ממתיק אורגני בריא לחלוטין, שטעים כמו סוכר ומפיל מהרגליים כל מי שמנסה אותו. אבל אל תקחו רק את המילה שלנו, תקשיבו לילדים בכתבה של אושרת קוטלר (החל מדקה 45) שמעדיפים את הנוטלה מבוססת HEYLO על הנוטלה הרגילה. נזכיר: שתי כפיות קטנות של נוטלה קלאסית מכילות 8 וחצי (!) קוביות סוכר. אותה כמות של הממרח בגרסת HEYLO מכילה 0 סוכר בדיוק.

זו המהפכה ש-HEYLO הולכת לעשות בשוק המזון העולמי. וזו הסיבה שבכירים לשעבר בחברות ענק כמו פפסיקו וטארגט הצטרפו לחברה, וש-ED&F Man, קרן הגידור הציבורית הגדולה בעולם ואחת מיצרניות הסוכר הוותיקות והכבדות, החליטה להשקיע בה.

כאן אנחנו נכנסנו לתמונה, והתחלנו להוביל תהליך ארוך ומרתק של אסטרטגיה שיווקית וברנדינג שכלל:
*בניית זהות מותגית
*בחירת שם למותג
*עיצוב לוגו
*יצירת שפה חזותית
*עיצוב והקמת אתר
*שרטוט מתווה פעילות בחדירה לשוק האמריקאי

אבל זו רק תחילת הדרך. אנחנו נרגשים להמשיך לעבוד יחד עם HEYLO במסע לשנות את העולם ולהפוך אותו לבריא יותר וטעים יותר.

נמשיך לעדכן כאן!

לקוח:
Heylo

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *