שושק׳ה, אנחנו מאוהבים

אתר מוטק׳ה, מבית מכון גרטנר, משמש כבר מ-2007 כיעד האינטרנט המוביל לבני הגיל השלישי בישראל. כל כך הרבה זמן, שאפשר להגיד שמוטק׳ה בעצמו הוא אזרח ותיק ברשת. כעת החליט הצוות הנפלא של מוטק׳ה להתחדש וליצור אפליקיציית היכרויות מתוקתקת לבני 60+. כמו טינדר, רק עבור הגילים המבוגרים יותר. כך נולדה לעולם אפליקציית שושק׳ה.

לנו היתה את הזכות ליצור את השם והמיתוג, ולהוביל את אסטרטגיית המותג שבמרכזה היפוך היחס לבני הדור המבוגר יותר. במקום מבט עצוב וטונים של בדידות וקושי – שושק׳ה מרימה לבני הגיל השלישי. חוגגת את הגיל הטוב ביותר ואת האנשים מלאי-החיים שרוצים ליהנות, לבלות ולאהוב.

האסטרטגיה הזו מתבטאת באופן מובהק במסגרת קמפיין ט״ו באב שיצרנו לשושק׳ה, ובו צילום מהמם של אלה ברק המתעד נשיקה חושנית של זוג בני 60+, שנפרס על פני מודעות בתחנות אוטובוס ברחבי גוש דן. המסר הוא ברור: הנכחה של בנות ובני הגיל המבוגר יותר במרחב הציבורי כאנשים אוהבים, חושניים, נחשקים. שבירת הדיכוטומיה הקלאסית שבה צעיר זה טוב וסקסי, ומבוגר לא.

אנחנו מקווים שהייצוג יוצא הדופן הזה ששושק׳ה מאפשרת במרחב הציבורי כבר לא תהיה כל כך חריג בקרוב, ומבוגרים בכל גיל יוכלו לראות שיקופים והדהודים חיוביים של עצמם במדיה כאנשים מלאים, שמחים ואוהבים.

לקוח:
שושקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *