תל אביב, הכירי את BUDX

לא כל יום נוחת בישראל מותג בירה ענק כמו באדווייזר. אנחנו לקחנו לעצמנו את המשימה הכיפית של להכין את תל אביב לקראת המאורע המאז׳ורי הזה בחיי הלילה ותרבות השתייה – ווניצחנו על אסטרטגיית החדירה של המותג עצמו לתל אביב, כמו גם על הובלת הבאזז ויצירת וניהול מהלך ההשקה והמפגש פנים אל פנים עם הקהל.

חלק גדול ושמח במיוחד בהשקה הישראלית הוא הטייק הלוקאלי שיצרנו לבאד אקס – הפלטפורמה הבינלאומית הרב תחומית של באדוויזר, שמקדמת ומאירה כוחות יצירתיים בערים ברחבי העולם (ד״ש מטוקיו, פריז, לאגוס, הו צ׳י מין ואמסטרדם) ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם מגזין המוזיקה Mixmag ועם Boiler Room.

פלטפורמת באד אקס הבינלאומית, שבמרכזה מסיבות ומוזיקה אלקטרונית, פועלת כאקו-סיסטם רב התרחשויות שכולל גם הרצאות, סמינרים, כתות אמן, תערוכות ושיתופי פעולה עם יוצרים מכל הדיסציפלינות.

אנחנו הוגים, אוצרים, מבשלים ומפיקים את סדרת האירועים הייחודית של באד איקס בישראל, עם מסיבות שכוללות אמנים בינלאומיים (דן שייק, איטלו ג׳ונסון, די.ג׳יי דיפ), האמנים הישראלים המצליחים ביותר בחו״ל כיום (רד אקסס, מעיין נידם) ושיתופי פעולה ייחודיים (שבוע האופנה האלטרנטיבי עם הליין הקווירי קוק שוק).

את המהלך הזה היה לנו העונג להפיק יחד עם גי דרייפוס וקבוצת FOH, שותפינו החדשים בתחום ההפקות.

לקוח:
באדווייזר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *