שנה פרימיום

ספוטיפיי היא אחד הלקוחות האהובים עלינו – ניהלנו את קמפיין ההשקה שלהם בישראל, ואנחנו מנהלים בשוטף את פעילות הדיגיטל המקומית שלהם. בתחילת השנה העברית התבקשנו לפתח להם קונספט לקמפיין חדש שיקדם את תוכנית מנויי הפרימיום שלהם.

המועד החגיגי של ראש השנה מיד זרק אותנו לאיורים הקלאסיים של ברכות השנה הטובה של שנות ה-60 וה-70, סמל וינטג׳י של ישראל הצעירה. לקחנו את האיקונוזציה הזו ויצרנו ממנה מגרש משחקים ויזואלי שליווה אותנו לאורך הקמפיין.

לקוח:
ספוטיפיי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *