סודה סטרים נמכרה ב-3.2 מיליארד דולר לענקית המזון והמשקאות האמריקאית פפסיקו. לפני שלוש שנים בלבד השווי של סודה סטרים היה 300 מיליון דולר בלבד – ולנו באלנבי היה חלק מרכזי בשינוי האסטרטגיה של החברה לכיוון ירוק ובריא, שבסופו של דבר הוביל למכירה ההיסטורית. במסגרת הקפצת הערך של החברה היה לנו העונג להוביל את מהלך העיצוב מחדש של מכשירי הדגל של החברה על ידי מעצבי על, וכמובן ליצור את השפה התקשורתית הדיסטרפטיבית שלה ואת סדרת הקמפיינים הגלובליים משני סדרי העולם שהפכו אותה למותג עכשווי ורותח.

אז אמנם לא רכשנו מספיק מניות מבעוד מועד, אבל את מקומנו בנצח מבטיחות עשרות מיליוני הצפיות והעובדה שבזכותן לא מעט אנשים הפסיקו לזהם את כדור הארץ ואת גופם – תוך שהם שותים סודה נהדרת!

אנחנו מברכים את סודה סטרים על ההישג הנהדר, ומאחלים הצלחה בהמשך הדרך!

 

לקוח:
סודהסטרים
Embed HTML not available.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *