Shame בראש מדד הפרסומות המדוברות של גלובס לנובמבר 

גאווה! קמפיין Shame or Glory של סודהסטרים מככב בראש מדד הפרסומות המדוברות של נובמבר בישראל.

מתוך הכתבה בגלובס:

“רק בישראל קיבל עד עתה הקמפיין למעלה ממיליון חשיפות, קטעים ממנו שודרו ברוב אמצעי התקשורת המערכתיים, והוא צובר חשיפה בזירות הבינלאומיות. באופן טבעי זוכה הקמפיין גם לאהדה עם יותר מ-95% פרגון בארץ ובחו”ל. הנתון החשוב הוא שבד-בבד עם האהדה שנרשמת בשיח, הקהל מגיב גם למסריו שקוראים להפסיק להשתמש בבקבוקי פלסטיק מזהמים”.

לכתבה המלאה >

לקוח:
סודהסטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *