מסעדת פופ אפ סאן בנדטו

סאן בנדטו ביקשו לחזק את הפנייה של המותג לקהל של גרגרנים צרכני סודה ומים.

יצרנו פעילות משולבת דיגיטל ושטח, במסגרתה סאן בנדטו פתחה ל-2 לילות מסעדת פופ אפ על גג ספקטקולרי ביפו.

על המסעדה ניצחו השפים דיויד פרנקל ממסעדת פרונטו והשף נדב כהן שהגיע במיוחד מלונדון. כהן שימש בעבר כשף בכיר ב-Maze של גורדון רמזי וכיום משמש כשף/שותף ב-ilmascalzone. זהו הביקור הקולינרי הראשון שלו בישראל מאז שעבר ללונדון.

תפריט המסעדה התחלק לשניים: מנות המתאימות למים מינרלים רגילים וכאלה המתאימות למים מינרלים מוגזים עדין.

הפרויקט לווה בתחרות גולשים שהתבקשו לצלם את אמא שלהם מציגה לראווה את מנת הדגל שלה. הזוכים התארחו במסעדה עם קהל מצומצם שהספיק לחטוף את הכרטיסים לפני שאזלו.

התחרות נערכה בשיתוף ynet אוכל, וסוקרה הן ב- ynet והן במגזין טיים אאוט ובעכבר העיר.

תוצאה: 25,701 כניסות לאפליקציה. 121 משתתפים שהעלו תמונות עולצות בפייסבוק ובאינסטגרם.  שני אירועי סולד אאוט משכרי רוח ומאות פונים שייאלצו לחכות לפעם הבאה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *