איציק הסיני בסרטונים של אל על

אל על ביקשו לצאת בקמפיין דיגיטלי לקידום טיסות הלילה של החברה לבייג’ין. גייסנו למשימה את הסיני הכי ישראלי שאנחנו מכירים: איציק הסיני.

יצרנו, כתבנו והפקנו סדרת סרטונים דוברי עברית בכיכוב איציק הסיני, שיועדו לפלחי קהל שונים: משפחות עם ילדים, תרמילאים צעירים ושאר מטיילים. בכל סרטון איציק מציג את המלצותיו האישיות למוקדי עניין שונים בבייג’ין, בחן ובהומור שהפכו אותה לתופעת רשת.

הסרטונים הופצו בעמוד הפייסבוק ועמוד היוטיוב של אל על, וצברו יחד למעלה ממיליון צפיות.

“איציק הסיני הוא התפתחות נהדרת של המותג… יש פה פרשנות חדשה ורלוונטית במיוחד של הכי בבית בעולם, שמשחררת אותנו לשוטט בעולם ואינה רכושנית”

קראו את הביקורת המלאה על סדרת הסרטונים באייס >>

קראו עוד על הקמפיין בגלובס >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *