ויראלי, אבל באמת: קמפיין Heavy Bubbles לסודהסטרים

בסוף השבוע הזה אנחנו חוגגים את הסנסציה הויראלית הגלובלית שלנו,   .HeavyBubbles

HeavyBubbles  הוא קמפיין ממזרי שיצרנו יחד עם מתי יהב מסודהסטרים, עבור יצרנית המים המוגזים הגדולה בעולם, ומטרתו להצביע על אחת מסגולותיו הראשיות של המותג: העובדה שאין צורך לסחוב את בקבוקי הפלסטיק כל הדרך מהסופר הביתה.

כדי להדגים את היתרון המהותי הזה יצרנו מותג מהפכני בשם הבי באבלז, פרי פיתוח של האיש החזק בעולם, תור ביורנסון, הלא הוא “ההר” ממשחקי הכס. הבי באבלז הוא בעת ובעונה אחת בקבוק של מים מוגזים ומשקולת, כך שאנשים המשרכים את דרכם מן הסופר לביתם יוכלו לנצל את המטלה לצרכי אימון ספורטיבי ויבנו על הדרך קצת מסת שריר. בעמוד הפייסבוק של הבי באבלז, יצרנו שפה חזותית ועולם תוכן עולצים, המציגים את היתרונות הרבים של הבקבוק המהפכני, ואף קוראים לגולשים לאמץ את תכנית 20 השבועות, שהופכת כל סוחב בקבוקים ממוצע לשרירן בנוי היטב. בנוסף, עיצבנו ופיתחנו אתר שממקסם את החוויה.

חילקנו את הקמפיין לשני שלבים. בשלב הראשון וברוח ה-1 באפריל, הוצאנו סרטון בכיכובו של ההר, המבשר לעולם על השקתו של המותג המהפכני הבי באבלז. הקמפיין הלם באינטרנט בעוז. קצב הגדילה המסחרר של הסרטון הביא אותו ליותר ממילון צפיות בפחות מ-24 שעות, עם 30 אלף שיתופים ויותר מ-10,000 תגובות – בצורה אורגנית, מבלי שקודם בסנט. באותן 24 שעות גם הגענו למקום הראשון ברדיט, ל-MashableObserver,Entertainment Weekly , ועד לא ידע. 

חלקו השני של הקמפיין חשף את הסרטון המלא, שהציג את הפרכה שבכל העניין: מדוע לטרוח ולסחוב בקבוקי סודה מן הסופר, כשאפשר להכין אותה לבד בבית, עם המכשיר של סודהסטרים? מה גם שבקבוקי פלסטיק הורסים את הסביבה.

כעבור 48 שעות, עדיין ללא קידום ממומן – כמות הצפיות המצטברת בסרטונים בפייסבוק וביוטיוב הגיעה ליותר מ-5 מיליון צפיות, 100,000 שיתופים ועשרות אלפי תגובות.

כעבור 72 שעות – עלינו ליותר מ-12 מיליון צפיות ומאות אלפי שיתופים, כשגם גורמים בלתי תלויים מעלים עותקים של הסרטון שזוכים להצלחה מסחררת.

כעבור יומיים נוספים – התקשורת המקומית עלתה על ההצלחה והכתירה את הסרטון כסרטון הישראלי הויראלי בכל הזמנים. קראו את הסיקורים בישראל היוםדה מארקר,גלובסynet.

גם Adweek הקדישו כתבה לסרטון.

אנחנו מקווים שלא תתאכזבו יותר מדי כשתגלו שהבי באבלז אינו מותג אמיתי. אנחנו מבטיחים להמשיך ולתחזק אותו בתקופה הקרובה באתר HeavyBubbles העולץ שלנו, שעוד ילך ויתפתח בימים הקרובים, ובעמוד הפייסבוק – הצטרפו עכשיו כדי להתעדכן! 

מעט קרדיטים לשותפינו לדרך:  מתי יהב, סמנכ״ל השיווק של סודהסטרים, שאף הגה את הקונספט הראשוני, ווניה הימן, שביים וערך את הסרטון, וגם כתב אותו על פי סיפור המסגרת שלנו.

לקוח:
סודהסטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *