עיצוב ומיתוג מאפיית ברמן

סטודיו אלנבי גאה להציג את המיתוג מחדש של מאפיית ברמן: בשנה האחרונה היה לנו העונג לעצב ולמתג מחדש את מאפיות ברמן, כולל עיצוב מחדש של הלוגו, אריזות הלחמים וכן את הנראות הכוללת של החברה: החל מצי המשאיות ועד אחרון כרטיסי הביקור.

מאפיית ברמן נוסדה בשנת 1875 בירושלים. ברמן היא מאפיה איכותית, עם מסורת משפחתית חזקה וזיקה עמוקה לירושלים, שלאחר התלבטויות רבות החליטה לעבור תהליך של מיתוג מחדש. מטרתינו היתה ליצור שפה חזותית שנושמת את המאה ה-21, אבל בד בבד נראית כאילו היתה כאן מאז ומתמיד.

מדפי הלחם בסופרים בישראל פועלים על בסיס פונקציונאלי ולא אמוציונאלי. מדפים אלה לא הצליחו לייצר נאמנות מותגית. מכאן צומחת ההזדמנות של ברמן ומטרת המהלך שלנו: לייצר מותג לחם מיינסטרים נחשק של ממש.

החום והצהוב, יחד עם החיטה, שימשו אותנו כבסיס ארומטי המדבר את שפת אדמה ודגנים. על הבסיס האיתן הזה יצאנו למסע ששובר את המונוכרומטיות של מדף הלחם הישראלי: שימוש ברקע לבן, עם צבעוניות עשירה שמבדלת בין סוגי לחמים שונים על ידי משפחות של גוונים, כשהלבן והחום מקשרים בין כולם.

את המילה “ירושלים” הסרנו מהלוגו, אך הקפדנו לשמר את התחושה הירושלמית על ידי שימוש בפונט סריפי וקו עם קריצה רטרואית לעבר המפואר של ברמן.

התוצאה הססגונית מחכה לכם במדף הלחם הקרוב לביתכם. בתיאבון!

לקוח:
ברמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *