פרס אבן קיסר למעצב הצעיר 2017

שמחנו להוביל זו השנה השנייה את פרס אבן קיסר למעצב הצעיר, המוענק לאחד מבוגרי המחלקות לעיצוב תעשייתי בבתי הספר הגבוהים לעיצוב בישראל. הפרס מעמיק את הקשר של החברה לקהילת המעצבים והאדריכלים המקומית, ומעודד יצירה צעירה וחדשנית.
חבר שופטים מטעם אבן קיסר (מיה דבש, אירית אקסלרוד, יובל סער וגם אביאור זאדה ואליעד מיכלי, הזוכים בפרס המעצב הצעיר 2016) ביקר בתערוכות גמר ברחבי הארץ ובחר 20 פרויקטים מצטיינים שעוסקים בסביבה הביתית.
את המקום הראשון, ועמו פרס בסך 10,000 ש״ח, העניקו השופטים לאורי כהן (המכון הטכנולוגי חולון). כהן עיצב את ״מארס״, כיסא נדנדה המחקה את תנועת הציפה על אבוב בים.
המקום השני, פרס בסך 6,000 ש״ח, ניתן לטל ביטון (שנקר). ביטון עיצבה סדרת מוצרים חשמליים – רמקול, תאורת חירום ומאוורר – מנייר ממוחזר (פאלפ), בטכנולוגיית molded pulp.
לגולשים ניתנה ההזדמנות לבחור את חביב הקהל שלהם באמצעות לייקים, בעמוד הפייסבוק של אבן קיסר. הם בחרו להעניק את הפרס לדורית פרוביזור (המכון הטכנולוגי חולון) – שעיצבה את ״טְפוּ״, שבעה קמעות טקסיים המבוססים על אמונות טפלות: הקשה בעץ, הצלבת אצבעות, מעבר חתול שחור, הבעת משאלה בעזרת ריס, מנטרת מלח-מים למראה דבורה, כניסה ברגל ימין וזריית מלח מעל כתף שמאל.
הפעילות בפייסבוק זכתה לעשרות אלפי לייקים ותגובות, וקרוב ל-200,000 חשיפות.
לקוח:
אבן קיסר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *