אבסולוט פלפלד

בריף: חיזוק הפן האמנותי של וודקה אבסולוט וחיבור המותג לשוק המקומי ולסצנה היצירתית המקומית.

אסטרטגיה: החלטנו לייצר מהדורה מיוחדת של אבסולוט בלנק, שתחגוג את חיי הלילה התל אביביים.

פעילות: חיפשנו מעצב מבריק שיתרגם את הרוח התל אביבית ליצירת אמנות מהדהדת. כל הדרכים הובילו אל פילפלד: אמן סטריט בכיר ופסל פוטושופ מזהיר בעל טביעת יד ייחודית ואיקונית. הבקבוק של פילפלד מספק הצצה לשדירה תל אביבית בשעת לילה, מוקפת אלמנטים אוריינטליים, המייצגים את ההיסטוריה העירונית העשירה והרב תרבותית של העיר. זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה בה מקדיש המותג היוקרתי מהדורה מיוחדת לעיר ישראלית והפעם הראשונה בה זוכה מעצב ישראלי לכבוד היקרים הזה.

המהדורה המיוחדת של הבקבוק הושקה בחודש אפריל, יחד עם שילוט חוצות אלגנטי ונרחב.

לכתבה ב-Ynet.

לקוח:
וודקה אבסולוט
Embed HTML not available.
Embed HTML not available.
Embed HTML not available.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *