סנאי סנאי: סדרת רשת מבית גולדסטאר

בריף: קמפיינים טלוויזיוניים איבדו את הרלוונטיות שלהם. יש להצעיד את גולדסטאר אל העולם העתידי של הפרסום.

פעילות: החלטנו להמיר את הכסף המושקע בקמפיין טלוויזיה מאסיבי, המשודר לזמן קצר ונעלם, לטובת סדרת רשת. תוכן אמיתי ותוסס, שיומרתו הראשית היא להצחיק ולרגש מאות אלפי ישראלים. באוגוסט 2012 השקנו את סדרת הרשת “סנאי סנאי”, בכיכוב ירון ברלד ודודו ארז, המתארת את מערכת היחסים הנרקמת בין השניים במהלך מסע הופעות. “סנאי סנאי” מסמנת מהפכה בגישתם של מותגים לפרסום: בירה גולדסטאר, שיזמה, מפיקה, ומממנת את הסדרה, פועלת כגוף מדיה של ממש, המחויב לערכים הקריאטיביים והאמנותיים של הפרויקט. המסר של גולדסטאר חד וברור: אנחנו כאן כדי לייצר ערך אמיתי לקהילת הצרכנים שלנו.

תוצאה: מעל 150,000 צפיות בשבוע הראשון בלבד, מעל 1,700,000 צפיות בערוץ הסדרה כעבור שלושה חודשים, אינספור רגעי קאלט בלתי נשכחים ובאזז גבה גלי.

לקוח:
גולדסטאר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *