תוך 48 שעות, 10 מיליון צפיות ל-Shame or Glory
אמש השקנו את Shame or Glory – קמפיין גלובלי שהגינו והפקנו עבור סודהסטרים, העולה במקביל בארצות הברית, אירופה וישראל.
במרכז הקמפיין סרטון בכיכוב תור ביורנסון והאנה וודינגהאם – ההר והספטה ממשחקי הכס – המצטט ומהדהד את סצינת ה-shame האיקונית מהסדרה, כשהפעם החוטא הוא אדם פלמוני מן היישוב הסוחב בגמלוניות שישיות של בקבוקי סודה מהסופר ומזהם איתן את הסביבה.
16 שעות לאחר עליית הסרטון לפייסבוק – הוא צבר כבר 714,00 צפיות ולמעלה מ-8,500 שיתופים.
כעבור 30 שעות – הוא הגיע ל-2,200,000 צפיות וכמעט 15,000 שיתופים.
וכעבור 48 שעות – 3 מיליון צפיות ויותר מ-31,000 שיתופים, כולל שיתוף מהעמוד של ג׳ון סנואו.
גם עמוד הפייסבוק של אריה סטארק העלה את הסרטון באופן אקסקלוסיבי, שם הוא זכה ל-720,000 צפיות נוספות, ולמעלה מ-10,000 שיתופים.
סנופ דוג העלה אף הוא את הסרטון בפייסבוק, והביא ל750,000 צפיות ו-1,400 שיתופים נוספים.
יחד עם אתרי תוכן וחדשות שהעלו את הסרטון באופן בלעדי לעמוד שלהם, ויחד עם הצפיות המצטברות בערוצי היוטיוב השונים של סודהסטרים – הגענו תוך 24 שעות לכ-10 מיליון צפיות. לא שאנחנו סופרים, אבל הנומרטור פה לידינו ונמשיך לעדכן.
בלב הקמפיין, מלבד הסרטון, גם עמוד פייסבוק עולץ ואתר עולץ עוד יותר, שקורא לגולשים לבחור לאיזה צד הם שייכים – Shame or Glory.
הסרטון ממשיך את קמפיין Heavy bubbles שיצרנו לסודהסטרים: שניהם בכיכוב ביורנסון, ושניהם נושאים את המסקנה החד משמעית – Fuck plastic bottles.
טעימה מהאייטמים שמציפים את הרשת: Mashable, MTV, Gizmodo, News Week, Bustle, 9gag, Raw Story, CoCreate, Nerdist, HUH magazine, Creativity Online, Daily Mail, מזבלה, ישראל היום, אייס, NRG ועוד.