תחרות פרסי הלילה של XL

בריף: לחבר את המותג למובילי הדעה של חיי הלילה, ולנטרל את ההשפעות התדמיתיות השליליות שיצר החיבור הטבורי של משקאות האנרגיה לוודקה (“משקה פיצוציות”).

פעילות: יצירה, הפקה ושיווק של פלטפורמה חדשה עבור המותג XL Nightlife Awards. תחרות פרסי הלילה של XL היא האוסקר של תעשיית הלילה הישראלית.

ההצבעות נערכו באפליקצית פייסבוק ייעודית. ההפקה כללה שיתוף פעולה נרחב עם ynet, ערוץ הבידור, טיים אאוט ורייטינג.

תוצאה: למעלה מ-100 אלף הצבעות בפייסבוק. תיק יחסי ציבור בשווי של מיליוני שקלים.

Embed HTML not available.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *