ממשק חדש לסופר פיש

בריף: סופרפיש הוא סטארטאפ ישראלי המתמחה בחיפוש ויזואלי. Similar Products, השירות המרכזי שלו, מאפשר חיפוש מוצרים זהים או דומים על בסיס התמונה שלהם באתרי מכירות מקבילים ברשת – וכך למצוא את העסקה המשתלמת ביותר. בעוד שהמנוע הטכנולגי של השירות עמד בחזית הפיתוח העולמית, סופרפיש חשו כי ממשק המשתמש לוקה בחסר.

תהליך: במסגרת תהליך העבודה, התחקינו אחר צרכיהם של המשתמשים בתוסף ואחר המקומות שבהם הממשק הקיים לא שיקף את יתרונות המוצר. איפיינו ועיצבנו מחדש את ממשק המשתמש באופן שמחצין את המנוע הטכנולוגי שמאחוריו – והפכנו אותו מבוסס על תמונות.

תוצאה: עלייה של 20 אחוזים בשימוש בתוסף כתוצאה מהטמעת הממשק החדש. קניות נעימות, תאומים סיאמיים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *