תוך 48 שעות, 10 מיליון צפיות ל-Shame or Glory

nothing
 
אמש השקנו את Shame or Glory - קמפיין גלובלי שהגינו והפקנו עבור סודהסטרים, העולה במקביל בארצות הברית, אירופה וישראל.

במרכז הקמפיין סרטון בכיכוב תור ביורנסון והאנה וודינגהאם -  ההר והספטה ממשחקי הכס - המצטט ומהדהד את סצינת ה-shame האיקונית מהסדרה, כשהפעם החוטא הוא אדם פלמוני מן היישוב הסוחב בגמלוניות שישיות של בקבוקי סודה מהסופר ומזהם איתן את הסביבה.

16 שעות לאחר עליית הסרטון לפייסבוק - הוא צבר כבר 714,00 צפיות ולמעלה מ-8,500 שיתופים.
כעבור 30 שעות - הוא הגיע ל-2,200,000 צפיות וכמעט 15,000 שיתופים.
וכעבור 48 שעות - 3 מיליון צפיות ויותר מ-31,000 שיתופים, כולל שיתוף מהעמוד של ג׳ון סנואו.
גם עמוד הפייסבוק של אריה סטארק העלה את הסרטון באופן אקסקלוסיבי, שם הוא זכה ל-720,000 צפיות נוספות, ולמעלה מ-10,000 שיתופים.
סנופ דוג העלה אף הוא את הסרטון בפייסבוק, והביא ל750,000 צפיות ו-1,400 שיתופים נוספים.

יחד עם אתרי תוכן וחדשות שהעלו את הסרטון באופן בלעדי לעמוד שלהם, ויחד עם הצפיות המצטברות בערוצי היוטיוב השונים של סודהסטרים - הגענו תוך 24 שעות לכ-10 מיליון צפיות. לא שאנחנו סופרים, אבל הנומרטור פה לידינו ונמשיך לעדכן.

בלב הקמפיין, מלבד הסרטון, גם עמוד פייסבוק עולץ ואתר עולץ עוד יותר, שקורא לגולשים לבחור לאיזה צד הם שייכים - Shame or Glory.

הסרטון ממשיך את קמפיין Heavy bubbles שיצרנו לסודהסטרים: שניהם בכיכוב ביורנסון, ושניהם נושאים את המסקנה החד משמעית - Fuck plastic bottles.

טעימה מהאייטמים שמציפים את הרשת: MashableMTVGizmodoNews WeekBustle9gagRaw StoryCoCreate, NerdistHUH magazine, Creativity OnlineDaily Mailמזבלהישראל היוםאייסNRG ועוד.