זינוק במספר התיירים הצעירים המבקרים בישראל, בעקבות הקמפיין בכיכוב שיר אלמליח

nothing
 
קמפיין Two Cities One Break שיצרנו עבור משרד התיירות, בכיכוב שיר אלמליח, ממשיך להדהד.
 
מאז עליית הקמפיין, שקרא לצעירים אירופאיים לבקר בתל אביב ובירושלים, נרשמה עלייה חדה בכמות התיירים האירופאיים שהזמינו חדרים בהוסטלים בשתי הערים: 91% יותר בתל אביב ו-49% יותר בירושלים ביחס לשנה הקודמת.
 
כמו כן, נרשמה עלייה מרשימה בכמות ההזמנות של סופי שבוע אירופאיים - מיום שישי עד ראשון.