ציון לשבח לסרטון בירה מכבי בכנס גוגל

בכנס גוגל 2013 שנערך בתל אביב, מנהל לקוחות גוגל ישראל ציין כדוגמא וכמופת את הישגיו של סרטון Tasty Tasty של בירה מכבי, בכיכוב Isaiah Mustafa.

הסרטון, שחצה את רף מיליון הצפיות, הצליח לזהות ולפנות לקהל היעד המדויק של המותג, כש92% מהצופים היו גברים. אבל עיקר הישגו בכך שהצליח לחרוג מהברייק המוכר בן 20-30 השניות, והגיע לממוצע צפייה מרשים במיוחד של דקה ו-20 שניות.

מסקנה: מכבי זה טעים.

לקוח:
בירה מכבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *