החזאית הגרמניה אנקה דורקופ בקמפיין גלובלי חדש לתיירות בישראל

בעקבות הקמפיין המוצלח שיצרנו בשנה שעברה למשרד התיירות, Two Cities One Break, הושק לאחרונה קמפיין המשך נוסף על פי קונספט שלנו.

הקמפיין מיועד לתיירים אירופאים, ומקדם פעם נוספת את הרעיון של חופשה אורבנית בירושלים ובתל אביב.

חזרנו לשתף פעולה עם הפרזנטורית האהובה שיר אלמליח, וצירפנו אליה את החזאית הגרמנייה אנקה דורקופ, עמה כבר שיתפנו פעולה לאחרונה בשידור תחזית מישראל לערוץ הטלוויזיה הגרמני.

הסרטון החדש מציג את אלמליח ודורקופ כשהן מבלות יחד בירושלים ובתל אביב, בסגנון שקורץ לאסתטיקת הסטוריז של אינסטגרם. התמה המרכזית בסרטון היא השמש, כגורם מושך עבור מבקרים מאירופה הקרה והאפורה, כשהשיר sunny של בוני-אם מתנגן ברקע.

הסרטון יקודם בטלוזיה וברשת בכל מדינות אירופה.

קראו עוד על הקמפיין ב-ynet >

לקוח:
משרד התיירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *