החזאית הבריטית שיאן וולבי בקמפיין גלובלי חדש לתיירות בישראל

בעקבות הקמפיין המוצלח שיצרנו בשנה שעברה למשרד התיירות, Two Cities One Break, הושק לאחרונה קמפיין המשך נוסף על פי קונספט שלנו. והפעם תחת הכותרת: Two Sunny Cities. One Break.

הקמפיין מיועד לתיירים אירופאים, ומקדם את הרעיון של חופשה אורבנית בירושלים ובתל אביב.

חזרנו לשתף פעולה עם הפרזנטורית האהובה שיר אלמליח, וצירפנו אליה את החזאית וכוכבת הרדיו והטלוויזיה הבריטית שיאן וולבי.

הסרטון, בבימוי טל זגרבה, עוקב אחר השתיים כשהן מבלות יחד בירושלים ובתל אביב, בסגנון שקורץ לאסתטיקת הסטוריז של אינסטגרם. התמה המרכזית בסרטון היא השמש, כגורם מושך עבור מבקרים מאירופה הקרה והאפורה, כשהשיר sunny של בוני-אם מתנגן ברקע.

הסרטון יקודם בטלוויזיה וברשת בכל מדינות אירופה.

קראו על הקמפיין ב-Ynet >

 

לקוח:
משרד התיירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *