קמפיין גלובלי חדש לתיירות בישראל בכיכוב החזאי הרוסי יבגני טישקובטס

בעקבות הקמפיין המוצלח שיצרנו בשנה שעברה למשרד התיירות, Two Cities One Break, הושק לאחרונה קמפיין המשך נוסף על פי קונספט שלנו, והפעם תחת הכותרת: Two Sunny Cities. One Break.

הקמפיין מיועד לתיירים אירופאים, ומקדם את הרעיון של חופשה אורבנית בירושלים ובתל אביב.

חזרנו לשתף פעולה עם הפרזנטורית האהובה שיר אלמליח, וצירפנו אליה את החזאי הרוסי הנודע יבגני טישקובטס.

הסרטון עוקב אחר השניים כשהם מבלים יחד בירושלים ובתל אביב, בסגנון שקורץ לאסתטיקת הסטוריז של אינסטגרם. התמה המרכזית בסרטון היא השמש, כגורם מושך עבור מבקרים מאירופה הקרה והאפורה, כשהשיר sunny של בוני-אם מתנגן ברקע.

הסרטון יקודם בטלוויזיה וברשת בכל מדינות אירופה.

לקוח:
משרד התיירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *