בר רפאלי בפפסי מקס טופ סטריט פוד 2

פפסי מקס טופ סטריט פוד חוזר בפעם השנייה כדי להכתיר את מוסדות אוכל הרחוב הטובים בישראל, אחרי ההצלחה של שנה שעברה, שכללה גם זכייה בארבעה פרסי גלובז. הקמפיין חוגג את תרבות הסטריט פוד השוקקת של ישראל ומדגיש ומחזק את החיבור של פפסי מקס לסצינה הקולינרית האהובה הזאת.

השנה בחרנו לשתף פעולה עם שלושה כוחות מז׳וריים: בר רפאלי, חן מזרחי וגדי וילצ׳רסקי. השלושה מככבים יחד בסרטון שמקודם גם בטלוויזיה וגם ברשת. בנוסף, יצרנו סדרת סרטוני רשת עם מזרחי ווילצ׳רסקי, הבנויים כדחקות על פרסומות.
לסרטון הבושם של פפסי מקס >
לסרטון חבר מתייבש של פפסי מקס >

בלב הפעילות – אתר ייעודי בו מוזמנים הגולשים להצביע ולדרג את מוסדות אוכל הרחוב המעולים ביותר בישראל. רשימת 50 המוסדות הנבחרים תהיה שקלול של בחירות הקהל יחד עם בחירות של צוות מומחים קולינריים. הפעילות כוללת גם שיתופי פעולה עם סדרה של מסעדות אוכל רחוב ברחבי הארץ.

הצביעו באתר פפסי מקס >

הקונספט לפעילות, הסרטונים, המיתוג והעיצובים, ההפקה בשטח – כולם של אלנבי.

לקוח:
פפסי מקס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *