קמפיין לא לגזענות לעיריית תל אביב

קיץ 2014 הביא איתו גאות של אלימות מילולית, הסתה וגילויי גזענות במרחב הציבורי.

עיריית תל אביב ביקשה לייצר קמפיין שילוט שיציב מסר חד ובלתי מתפשר נגד התופעה.

הצענו להם קונספט גרפי חזק, שיתמודד ישירות וללא התנצלות עם הנושא הבוער: שדרת שלטים שחורים על תחנות אוטובוסים, עליהם כתובים בלבן שלושה משפטים: לא להסתה, לא להתלהמות, לא לגזענות.

סטודיו אלנבי עיצב את הכרזות הדרמטיות שנתלו ברחבי העיר, ובשילוב עם הזכוכית יצרו מראה בה משתקפים העוברים והשבים.

הקמפיין סוקר ב-ynet, מאקו וטיים אאוט, ושותף גם בעמוד הפייסבוק של רון חולדאי.

לקוח:
עיריית תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *