קמפיין Weekends at מכה גלים

Weekends at הוא מותג בגדי ים חדש לגברים, שהוקם על ידי השחיין האולימפי גיא ברנע ושותפיו המעצבים רון נדל ודוב אדר.

כחלק מעבודתנו האסטרטגית עם המותג הגינו ויצרנו עבורם מהלך שובבי ובמרכזו סרטון שמציג מחזה כמעט סוריאליסטי: מתלה לבגדי ים בלב האוקיאנוס, המאפשר לשוחים להתפשט וליהנות מהחדווה והאופוריה שבשחייה בעירום תוך ידיעה שבגד הים שלהם שמור בבטחה. את הסרטון ליווה קמפיין הדסטארט, שמציע להביא את שירות תליית בגדי הים למגוון חופים.

הסלוגן שחותם את הסרטון הוא Weekends at – the only swimwear brand that wants you to take your swimsuit off.

הסרטון זכה זכה לסיקור תקשורתי נרחב: חדשות2 מאקוחדשות 2 רשתפייסבוק חדשות 2תכנית הבוקר של ערוץ 10ערוץ 10 נענעפייסבוק נענע 10הצינור, מעריב, שש כלכלי עם דב גלהרתכנית הרדיו של גבי גזיתטיים אאוטפייסבוק טייםאאוטג’רוזלם און לייןswimwam,newsru מקומוני הרצליהשוונג ועוד.

צפו בסרטון בפייסבוק >

לקוח:
Weekends at

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *