קמפיין Weekends at מכה גלים
Weekends at הוא מותג בגדי ים חדש לגברים, שהוקם על ידי השחיין האולימפי גיא ברנע ושותפיו המעצבים רון נדל ודוב אדר.
כחלק מעבודתנו האסטרטגית עם המותג הגינו ויצרנו עבורם מהלך שובבי ובמרכזו סרטון שמציג מחזה כמעט סוריאליסטי: מתלה לבגדי ים בלב האוקיאנוס, המאפשר לשוחים להתפשט וליהנות מהחדווה והאופוריה שבשחייה בעירום תוך ידיעה שבגד הים שלהם שמור בבטחה. את הסרטון ליווה קמפיין הדסטארט, שמציע להביא את שירות תליית בגדי הים למגוון חופים.
הסלוגן שחותם את הסרטון הוא Weekends at – the only swimwear brand that wants you to take your swimsuit off.
הסרטון זכה זכה לסיקור תקשורתי נרחב: חדשות2 מאקו, חדשות 2 רשת, פייסבוק חדשות 2, תכנית הבוקר של ערוץ 10, ערוץ 10 נענע, פייסבוק נענע 10, הצינור, מעריב, שש כלכלי עם דב גלהר, תכנית הרדיו של גבי גזית, טיים אאוט, פייסבוק טייםאאוט, ג’רוזלם און ליין, swimwam,newsru מקומוני הרצליה, שוונג ועוד.