רונאלדיניו מעודד את התיירות לישראל

הקיץ הפקנו עבור משרד התיירות ולפ”מ סרטון בכיכוב שיר אלמליח, שמעודד תיירים אירופאים לצאת לסופשבוע אורבני וסוער בשתי הערים המובילות של ישראל – ירושלים ותל אביב.

כעת, יחד עם לידרס, יצרנו והובלנו קמפיין מובילי דעה בינלאומי לקידום הסרטון תחת ההאשטאג citiesbreakdotcom.

שיאו של הקמפיין בשיתוף פעולה מוחץ עם שורה של עמודי תיירות מובילים, בהם amazingworld_travels ו-fantastic.colours, ומגוון מובילי דעה בינלאומיים, שהבכיר והמפורסם שבהם הוא כוכב הכדורגל הענק רונאלדיניו.

רונאלדיניו שיתף את הסרטון בעמוד האינסטגרם המחושמל שלו וזכה ל-190,000 צפיות ולמעלה מ-2,300 תגובות. בנוסף, הוא העלה תמונה של חוף הים בתל אביב וקרא לעוקבים שלו לתייג חברים שהיו רוצים לקחת איתם לישראל, בפוסט שזכה ל-117,000 לייקים.

בנוסף, יצרנו סטאנט תקשורתי במהלכו רונאלדינו שאל את הגולשים אם הם יודעים מיהי הדוגמנית המשתתפת בסרטון ואיך הוא יכול למצוא אותה. המהלך עשה כותרות במאקו, בערוץ 2, בתכנית הרדיו של טל ואביעד (גם במעריב), בעיתון מעריב, בוואלה ספורטONEישראל ספורט ו-TMI.

בין המשפיענים החזקים הנוספים שגייסנו לקמפיין: Nehuda, זמרת צרפתיה שהתפרסמה בתכנית The Voice, השחקנית הבריטית איימי ווילרטון, הדוגמנית הרוסייה Mazanova, צלם הארכיטקטורה והנופים הרוסי Raskalov ורבים אחרים.

לקוח:
משרד התיירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *