פרס לקמפיין מכבי הום טור

קמפיין מכבי הום טור זכה במקום השני בתחרות EXTREME CONCEPT של אייס, שמכתירה מהלכים יצירתיים בפרסום. הקמפיין נבחר מתוך 26 עבודות שהוגשו על ידי 18 משרדי פרסום.

הקמפיין כלל פרק בסיטקום האינטרנטי “סאונד צ’ק“, שמלווה אתפרויקט מכבי הום טור מתחילתו, תחרות גולשים שאפתנית במיוחד, במסגרתה הגולשים התבקשו לשחזר תמונות ילדות, ושיא הקמפיין – חמש הופעות של אביב גפן בבתי הזוכים בתחרות.

מכבי הום טור הוא חלק ממהלך כולל של החדרת בירה מכבי לברים ומועדונים אלטרנטיביים, וקישור הבירה לתרבות ההיפסטרית המקומית. כל אלה יחד הוכיחו את עצמם בסקר המותגים לשנת 2012 של מגזין דה מארקר, על פיו בירה מכבי היא הבירה עם אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר בשוק.

לקוח:
בירה מכבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *