היבשת הסודית של סודהסטרים

היבשת הסודית הוא פרויקט דיגיטלי בינלאומי שהגינו ויצרנו עבור סודהסטרים במאמץ משותף יחד עם אלנבי ניו יורק. הפרויקט יושק במקביל בארצות הברית, קנדה, אנגליה, צרפת, בלגיה, דנמרק, אוסטרליה ויפן.

מטרת פרויקט “היבשת הסודית” היא לעורר מודעות לאפקט המזהם וההרסני של בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים בפרט ותעשיית הפלסטיק בכללה על האוקיינוסים. במסגרת הקמפיין, סודהסטרים מציגים לעולם יבשת חדשה: יבשת הפלסטיק הענקית ששוכנת באוקיינוס הפסיפי, הבנויה מחלקי וחלקיקי פלסטיק וזבל שזורמים אליה משני קצוות האוקיאנוס.

אי הזבל הוא בעיה אקוטית המאיימת על עתידו של כדור הארץ, וגודלו המפלצתי הוא כפליים מגודלה של טקסס. האי הוא סמל לפעילות המזהמת חסרת הרסן של תעשיית המשקאות המוגזים ושל ההשלכות הסביבתיות הקשות של תרבות השפע. הקמפיין, לעומת זאת, נמנע מהטון הדידקטי המוכר ומציג את היבשת כמקום קסום וחדש שכל אחד מכם חייב לבקר בו. מודעות באמצעים הומוריסטיים.

הקמפיין כולל עצומה שקוראת למנהיגי העולם להכיר ביבשת הפלסטיק כיבשת רשמית חדשה, סרטון יוטיוב ואתר שעיצבנו ופיתחנו. האתר מציג עולם ויזואלי עמוס וקסום תוצרת סטודיו אלנבי, שמציג את שלל יצורי הפלסטיק שביבשת. האתר קורא לגולשים לקחת חלק בחווייה המסעירה של גילוי יבשת חדשה: להמציא לאי הזבל שם ולעצב לו דגל.

לקוח:
סודהסטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *