ה-SOURCE כזרוע החדשנות החדשה של סודהסטרים

סודהסטרים היא חלק בלתי נפרד מהתודעה הקולקטיבית הישראלית. המכשירים הביתיים שלה להכנת משקאות מוגזים היו חלק בלתי נפרד מהמטבח ומהכיף שלנו בשנות השבעים והשמונים, אבל במשך השנים שעברו מאז היא קצת נשכחה ונדחקה הצידה על ידי התאגידים הגלובליים של התחום המוגז. העשור השני של המאה ה-21 מביא איתו את המהפכה האמיתית של סודהסטרים. סודהסטרים ממציאה את עצמה מחדש ולפאפוש הכבוד להיות שותף מרכזי במהפך הזה.    

במהלך 2012, ירון קופל, סמנכ"ל החדשנות והעיצוב של החברה, ביקש מאלנבי ניו יורק יחד עם ג'ייקוב פרס לייצר רשימה של מעצבים מובילים ורלוונטיים שיוכלו לעצב את מוצר הדגל החדש של החברה. המטרה היתה להנכיח את הערכים המרכזיים של סודהסטרים –  עיצוב, קיימות ופשטות שימושית – ולמצב אותה כגורם המהפכני החדש בתעשיית המשקאות הקלים. השורה התחתונה: במקום לצרוך משקאות מוגזים בבקבוקים שמזיקים לך ולסביבה, אתה יכול להפוך למפעל ביתי קטן וכיפי לייצור ירוק של משקאות מוגזים.

כדי ליצור את הדגם המהפכני הזה, ירון קופל בחר לפנות למעצב העל האמריקאי איב בהר. בהר, שנחשב בידי רבים למעצב התעשייתי החשוב בעולם, מתמחה בחיבור בין טכנולוגיה, סביבה ומחויבות חברתית. בהר התבקש לגלם את הערכים האלה במכשיר איקוני, שיהפוך אותו לכוכב החדש על השיש במטבח של הבית שלכם.  התוצאה: ה-,SOURCE מוצר חדשני המאופיין במראה נקי ואלגנטי ומשלב פונקציונליות, חדשנות עיצובית וקיימות.

הסורס נולד בתהליך מהיר ואינטנסיבי, שארך חודשים ספורים. עיקר חדשנותו היא שהבקבוק אינו מוברג למכשיר אלא ננעל בתנועת דחיפה פשוטה, והמכניקה העדינה שלו מאפשרת הפעלה במגע במשטח העליון. נוסף על כך אפשר לעקוב אחרי עוצמת התסיסה באמצעות חיישן ומסך לד. הסורס זכה למאות  אזכורים בעיתונים ובבלוגי עיצוב מובילים בעולם, ובהם "הגרדיאן" הבריטי ומגזין החדשנות העסקית "פאסט קומפני", שהשווה את רמת העיצוב של המכשיר לזו של מוצרי אפל.

 כדי להשיק בקול גדול את ה SOURCE ברחבי העולם, אלנבי ניורק יצרו, הובילו והפיקו את הסודה בר. הסודה בר הוא בר נייד וידידותי, שמתמקם בליבם של אירועים נחשקים ומחשמלים ומגיש בהם לאורחים קוקטיילים אלכוהוליים מבוססי סודה וקפסולות טעמים של סודהסטרים. את הברים, שמשנים את תצורתם על פי החללים שבהם הם מתארחים, עיצב איב בהר, תוך שימוש בחומרים מתכלים וממוחזרים בלבד. 

 במהלך השנה האחרונה נדדנו יחד עם הSource לשלל אירועים ומקומות שכל מותג חולם להגיע אליהם: פסטיבל קאן, יריד העיצוב של מילנו, טקס פרסי האם.טי.וי, פסטיבלי העיצוב בלונדון, ניו יורק וטוקיו, חלון הראווה של הרודס, מוזיאון ויקטוריה ואלברט ועד ועוד. ויוה לה סודה!

לקוח:
סודהסטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *