בירה ניוקאסל

בריף: לנסח עבור המוצר אסטרטגיה וזהות, ולהשיק אותו בשוק התדמית של הבירות בישראל.

פעילות: ניוקאסל, בירת אייל, שייכת לתחום הבירות המיוחדות שנמצא בעלייה גלובלית. בשל מגמה זו ובשל טעמה הנוח, הגענו למסקנה שיש לה את הפוטנציאל להביא את תחום הבירות המיוחדות למיינסטרים הישראלי.

הערכים התקשורתיים המרכזיים של ניוקאסל הם עירוניות ואסתטיקה, ולכן מעגל הצרכנים הראשון שבחרנו בנוי מקהילת האמנים החזותיים העירוניים.

כדי לרכז את הקהילה במקום אחד, יצרנו בלוג שעוסק בעירוניות מנקודת מבט אסתטית, עיצובית, אמנותית, טכנולוגית, אופנתית וקונספטואלית. הבלוג, העונה לשם עטלף, סוקר על בסיס יומיומי חומרים מעניינים מהרשת, ועוזר לאמנים מקומיים לממן ולממש את הפרויקטים החלומיים שלהם. פרויקטי הדגל הראשונים של הבלוג הם יצירה קולנועית בת 20 דקות של הבמאי אדם ביזנסקי ומדור טיפים שבועי לקולנוענים צעירים של הגורו וחתן פרס ישראל לקולנוע מנחם גולן.

תוצאה: שורה של יוצרים מרכזיים התראיינו ולקחו חלק בבלוג, והסרט “פול” זכה בפרס הוגו הכסף הנחשק בפסטיבל שיקגו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *