בלנטיינ’ס גרובז
בריף: להגביר מודעות למותג ולחזון הסוחף שלו – Leave an Impression, תוך התמקדות במובילי דעת קהל בתל אביב.
פעילות: Ballantine’s grooves: חמש הופעות פופ אפ של מוזיקאים שהגרוב חקוק להם על המצח, בחמישה מקומות מפתח בתל אביב: טריפונס בפורט סעיד, לוס כפרוס בלה רמפה, לולה מארש במיכהטרוניקס, בום פם בתדר, רמי דנוך בטפלה.
תוצאה: למעלה מ-3,500 אוהבי מוזיקה נכחו ופיזזו בהופעות.
כמעט 3,000 חברים חדשים הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בלנטיינ’ס.
ההופעות זכו לכיסוי תקשורתי נרחב בעיתונים ארציים ומקומיים.
החותם הוטבע.