ניר הוד לאבסולוט

בריף: מימוש מקומי של הפלטפורמה הבינלאומית החדשה של אבסולוט וודקה, ABSOLUT BLANK, שקראה לאמנים ברחבי העולם למלא את הבקבוק האיקוני של אבסולוט ביצירותיהם המקוריות.

פעילות: ניר הוד, מהאמנים הבכירים בישראל ומי שהפך בשנים האחרונות למניה חמה גם בשוק האמנות הבינלאומי, עיצב במיוחד עבור הקמפיין 5 בקבוקים מקוריים. בלב הקמפיין עמד שלט חוצות שיצר הוד, בשילוב גופי תאורה צבעוניים, בכיכר רבין, תל-אביב. את הפרויקט מלווה אתר שמציג את עבודותיו של הוד ומכיל גם סרט המתעד את הוד בעבודתו בניו-יורק ובתל-אביב.

תוצאה: תיק יח"צ שמנמן.

לקוח:
וודקה אבסולוט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *