מחפשים את הזקן הנעים בישראל

גולדסטאר פאקטורי, מותג הלייפסטייל של בירה גולדסטאר, חשק בקמפיין דיגיטלי נועז החוגג את הטסטוסטרון של הקהל שלו. בתגובה רקחנו פעילות שעירה וראשונה מסוגה המבקשת לאתר את הגבר עם הזקן הנעים בישראל.

בפעילות שהחלה אתמול, מועמדים הרואים את עצמם מתאימים מתבקשים להגיש תמונה של זקנם המפואר באינסטגרם, תחת ההאשטאג GoldstarBeard#. הפרס לזוכה המאושר: אספקה שנתית של בירה.

כבר בשעות הראשונות הדהדה הפעילות ברשת, ומבול של מאות תגובות ועשרות תמונות שטפו אותנו כגשם מרענן ביום שרב.

בשיתוף פעולה עם טל ג׳ונסון, גורו זקנים והגלב מספר 1 באזור השבר הסורי-אפריקאי, יצרנו גם ערכת טיפוח לזקן, שנמכרת במהדורה מוגבלת באתר גולדסטאר פאקטורי.

היכנסו לאווירה עם הסרטון שיצרנו, בכיכוב הדוגמן המזוקן יהב סבן. כמו שזה נראה כרגע, יתכן שהזקן הישראלי הוא זה שיביא שלום למזרח התיכון.

צפו בכל הזקנים המפוארים שכבר הוגשו לתחרות >>

קראו גם את הסיקור הנרחב והנעים בטיים אאוטישראל היום, מוסף 24 שעות של ידיעות אחרונות, ynetתכנית הבוקר של אברי גלעד והילה קורחוואלה סלבסמאקו,מעריבOneפנאי פלוסזה פההעיר עריםידיעות חיפה ומוסף ממון.

לקוח:
גולדסטאר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *