קמפיין שילוט חוצות סודהסטרים בארה"ב

הקיץ, סודהסטרים ביקשו לצאת בקמפיין חוצות חדש בארה"ב. הקמפיין הוא פרי אסטרטגיה חדשה, אותה ניסחנו יחד עם המותג. האסטרטגיה החדשה קובעת, כי יתרונו המכריע של המותג הוא שאת סודה סטרים מייצרים הצרכנים לבד, בבית, בכוחות עצמם, בצורה טבעית וללא כל התערבות של גורמים תעשייתיים. סודה סטרים הוא מפעל המשקאות הביתי והאישי שלך, בו אתה מפקח על איכות התוצרים, על פי טעמך האינדיווידואלי.

הקמפיין, מכאן, מתמקד ביצירתיות ובאינדיבידואליות של האדם שמפעיל את המכונה, תחת הסלוגן Be a sparkling water maker.

הקמפיין הופק ונוהל על ידי פאפוש, שניצחו גם על תכנון ורכש המדיה בפריסה רחבה בשלוש ערים מרכזיות שונות: ניו יורק, סן פרנסיסקו וסיאטל.

הדימויים שבמרכז המודעות עוצבו על ידי סטודיו אלנבי ועל ידי חוליגנס. סטודיו אלנבי ביצע את עיצוב והתאמות הגודל של כל הקמפיין, שהופיע בשילוט חוצות עירוני ובשילוט על אוטובוסים.

לקוח:
סודהסטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *