מיתוג הכניסה לעיר ירושלים

שער העיר הוא פרויקט בנייה וחידוש עירוני, שהתחיל בחודשים האחרונים בכניסה לער ירושלים, ועתיד להסתיים בשנת 2030. בתום הפרויקט, הכניסה לירושלים תהפוך לעורק ראשי, אסטרטגי ושוקק של תחבורה, מסחר ותרבות.

האתגר של פרויקט בסדר גודל הוא להיתקל בחששות והתנגדויות של תושבי העיר, לכן, חשוב היה לעירייה לתקשר את החזון של הפרויקט, לשכנע את תושבי העיר שהקשיים שהם עתידים לעבור יהיו שווים את התוצאה הסופית ולגייס את אהדתם למיזם.

מתוך חשיבה על אתגר זה, יצרנו בסטודיו אלנבי את המיתוג והשפה הויזואלית של הכניסה לעיר.

שפת המיתוג שיצרנו מתבססת על מבנה מודרני־עכשווי – אך גם פנטסטי – המציג את הכניסה לעיר כרובע עסקים חדשני ומתקדם שעומד בחזיתה של העיר ההיסטורית. המבנה ההיברידי והמורכב מבחינה צורנית, יחד עם הצבעוניות הבוהקת והמובחנת, מרמזים על מגוון השימושים והייעודים של רובע העסקים והתחבורה החדש של העיר. התוצאה היא מארג דינמי של אלמנטים, שפונה בעת ובעונה אחת לקהל המקומי, הארצי והבין־לאומי בשפה עכשווית, חדשנית ובהירה.

העבודה על הפרויקט נעשית בשיתוף משרד רן וולף לתכנון עירוני וניהול פרויקטים.

לקוח:
הכניסה לעיר ירושלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *