הצורפים בשיתוף פעולה עם מגזין Heeb

בריף: להצעיר את המותג ולהפוך אותו לרלוונטי עבור דור צרכנים חדש וחילוני בארץ ובאמריקה.

פעילות: קמפיין מחולל באז ותקשורת באמצעות שיתוף פעולה עם המגזין הניו יורקי/יהודי/פרובוקטיבי HEEB וג’וש נוימן, המייסד והרוח החיה מאחורי המגזין.

במסגרת שיתוף הפעולה יזמנו קמפיין משותף לצורפים ול-Heeb, למציאת הפנים שיככבו בקמפיין הבינלאומי של המותג. נוימן הגיע לישראל לבחור את דוגמנית הבית של המותג, הפיק סדרת צילומים ייחודית לקמפיין האמריקאי של המותג (הייפר לינק מצגת תמונות), ושימש כמנוף תקשורתי שיווקי לפרויקט כולו. החיבור המהפכני בין הצורפים ומגזין HEEB נועד לייסד את הקשר של החברה עם קהל יעד צעיר, חילוני ומודרני.

תוצאה: סיקור תקשורתי סוחף בכל הפלטפורמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *